*' 1 Oktober '* Part 2

Dem mörka och dystra molnen ligger lågt över Lund. Gatorna är tomma från bilar och människor. Träden rör sig väldigt lite av vinden som blåser mellan trädens löv lösa grenar. Då och då hör man de otroligt dryga mopederna som är trimmade på max och håller 70 Km/h på en 50 väg. Ibland så har man lust att gå ut och klubba till dem. På datorn spelas mina två favvolåtar för dagen, Rise Against - Survive och Breaking Benjamin - Diary of Jane osm har varit min favvolåt sedan 1 år och 2 månader sedan. Minns första gången man såg den på Youtube och var tvungen att ladda hem den..

Sitter som sagt och lyssnar på musik och chattar med lite folk på msn och (otroligt nog) så sitter jag på FC helt i onödan, förstår inte själv vad jag gör där, men såg att en viss Emma var inloggad så var tvungen att dra iväg ett mejl men känner mig grymt dissad som vanligt.

Efter skolan blev det att dra till Marie, min läkare då alltså :)
Kom typ 40 min förtidigt men hon är snäll så hon släppte in mig såjag var lagom klar tills 4 då 162:an gick hem. Fick "tyvärr" veta att jag hade något problem med njurarna och de hade för högt värd i något. Så måste tydligen dricka vatten non stop vilket jag har misskött alla mina år. Men måste verkligen ta tag i det nu tydligen..

Men snart blir det sängen samt lite sms med Älskling sen sova :)

// Nicke Buregård.. Myten där uppe, Legenden där nere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0