*' 3 Oktober '* del 2 :)

Nu sitter jag här på sista lektionen och muppar mig. Sitter just nu och leker lite med Sofis mobil och hon skrver på min blogg. Väldigt underhållande. Sista lektionen som sagt sen var det helg :) Riktigt soft (A) Temat ska vara klart och jag menar dröm vidare. Jag är ju inte klar, men det är jag vi snackar om. Idag har det dessutomvarit ett rån i lund. Nordea banken är drabbad.. Orka.. Kan meddela att jag vet vem det inte var. JAG(A) Stefan sitter här bredid och leker med sin data. Och Crisselisse sitter här och tar sönder sitt tangentbord på sin data, fyyy diig !


På måndag är det studiedag och då ska det sovas :) riktigt skönt ! Nu kom Malin och Angelica också. trevligt :) Jag sitter fortfarande med sofis mobil och skickar sms men tror inte hon fattar det :P (Men det gör jag //Sofi)
Ja men mupp på er för nu ska jag muppa vidare med mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0