*' 3 Oktober '*

Hejsan!

Började nyss denna underbara skoldagen med GeB. Stefan och jag kom överens om att jag ska ha alla hans lektioner på måndag x) haha, jag vet allt vi är lediga då !
Börjar morronen med att snacka om Härskarteknik. Stefan tycker att vli alla ska börja lektionerna med att stå upp och säga " God Morgon Magistern" eler att vi ska läsa "Psalm 300 (något)" haha.

men iaf, hade tänkt direkt att klaga på skolans kranvatten. Jag måste dricka omkring 2 Liter vatten under skoltid pg.a problem med njuren och skolans kranvatten smakar riktigt äckligt. En blandnig mellan är gammal pizza och lite klor. Fy farao, ingen go smak precis !

Sebbe, du fick beröm av stefan nyss ;)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Fick jag beröm av stefan? :P

2008-10-03 @ 14:51:30
URL: http://schtumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0