*' 26 September '*

Tjenixen!

Livet är just nu på toppen förutom en irriterande huvudvärk som är väldigt populär hos mig tydligen.. Men dagen började med GeA med steffe, läraren som egentligen inte utbildada lärare i Geografi.

Helt plötslig mötte jag Stefan där han otroligt nog gick rakt in i mig och vi började små bråka, tyvärr så vann han första ronden, men vänta, DU ska snart allt få  se.....

Lunchen, Emmelie yller år idag så vi grattade henne där och så hade vi köpt en blomma till henne, jag var jätta snäll som bidrog med 50 kr (a) känner mig väldigt stolt över det :)

helt plötsligt så försvann min huvudvärk just då och jag kände mig jätta lycklig, men tyvärr så kom den tillbaka nu när man satte sig på Psykologin.

Nu kommer vi till det roliga,( som typ ingen förstår något av ungefär ) men jag köpte faktiskt en bil den 23:e denna månaden.. vi körde "hela" vägen upp till Ängelholm för att kolla på en bil, men det var värt det faktiskt.

Svart bil som är otroligt rolig att köra, men "tyvärr" så har den 240 hk nä orginal är 150 och den väger 1350 kg , så ni kan ju gissa om bilen går bra. För att det gör den utan problem. Så ikväll ska man ut och övningsköra med den för första gången och sedan fixa lite på den :)

Men ska fortsätta med Tema arbetet nu, har snart blivt en timmes uppehåll från det. Hahaha :)

Trevlig helg gott folk, för att snart ska jag ut och sprätta grus och bränna gummi :)

Kommentarer
Postat av: Stefanhum

Ser med viss oro fram mot andra ronden. Du skriver alltid kul. Dock är jag faktiskt utbildad i geografi.

2008-09-29 @ 10:37:24
URL: http://stefanshumblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0