*' 8 September, episod 2 '*

Hejsan Hoppsan!
Sitter och googlar runder på alla möjliga nyhets sajter för att hitta den s.k "perfekta nyheten". Men fastnade på en som Schtumpan visade mig imorse. Nyheten handlar om en man som var väl runt 70 år och hade 170 barn och 86 fruar. Liksom, hur i allsin dar kan man ha så många fruar och så många barn? Liksom, det är inte konstigt att jorden över befolkas när människor föder så många ungar, och har sex med så många. Jag som alltid ha tyckt att om man har sex med mer än typ 10 pers innan man är typ 18 bast så är det lite fel. Har en f.d tjejkompis som har haft samlag med 24 killar (senast räknat juli -08) och hon blev 15 år i Juni. vaddå ligga i?! Men nu glömmer vi det och återgår till nyheten : )
Hittade nyss några sjuka nyheter på expresen.se/sex, lliksom, hur många li anklagade för högljutt sex? haha, låter faktikst rätt sjukt, och undra om det beror på sängen eller om det är deras stönande de blir anklagade för...

Hittade äntligen "killen" som har 86 fruar och typ 170 barn.. Killen är en nigerisk 84-årig man som gifte sig med alla 86 fruarna, hur kan man tillåtan en sån sak? Man är ju otogen och man har intima förhållande undertiden man är gift med någon annan.. chockar mig inte om alla de där 86 kvinnorna kände varandra.
Detta sa den 84-åriga mannen till BBC news:
"En man med tio fruar skulle kollapsa och dö, men jag har fått min kraft av Gud. Det är förklaringen till att jag lyckats hålla ordning på 86 fruar"
Det bästa som den "killen" sa i artikeln var att man inte skulle göra som honom! (smart grabb)

Tycker att det är otroligt fel gjort av honom. Tänk alla de männen som aldrig få ha ett sexuellt umgänge med en kvinna, så kommer han där själv med 86 kvinnorna.. störd kille enligt mig.. men alla har ju sina åsikter om allt och alla..

Nu går dagen mot sitt slut.. sätta sig på 160, 162 eller 6 hem.. sticka och hämta sin Touch Diamond och sen bege sig upp till sin fru och äta middag hos henne!

Life for you has been less than kind So take a number,
 stand in line We've all been sorry,
we've all been hurt But how we survive,
is what makes us who we are


Trevlig kväll gott folk!  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0