*' 8 September, episod 1'*

Hejsan Hoppsan :)
Sitter som vanligt på en Samhälls lektion med vår stora talare Stefan.
Just nu står han och snackar om bloggar som han har gjort nu de två senaste "två och en halv timmes lektionerna".
Men i Lördes fyllde jag 17 år. Typ inget hände faktiskt. Fredagen firade jag med min älskling ensam hemma hos henne, så det bev ganska mycket mys, film och goooo mat.
Lördagen blev det att åka upp till Tåtarp uppe vid Ängelholm och firade Bengt Buregård som blev 80 år gamal :) Var där i typ 5 timmar och trodde att jag skulle dö efter tredje timmen för att det var något så otroligt tråkigt.
Söndagen tillbringade jag genom att övningsköra lite med familjens Touareg V8 ( otroligt rolig bil ) som styvmamma inte vet om. haha. På eftermiddagen drog jag hem till morsan och käkade lite och fick lite pengar av henne :)
Men mina presenter under helgen var :
* HTC Touch Diamond (ligger i brevlådan och väntar på mig)
* Multimedia stol (Två högtalare och en bas i en liten fötölj)
* Kläder från frun och hennes familj.
* Massor med pengar från allt och alla :)

Det bästa av allt är att daganra fortsätter och att man har fler släktingar och bästa vänner som ska komma på kalas hemma hos miiig :)

Men nu har Stefan (Den Stora Talaren) sagt att man måste blogga om någon nyhet.. så får väl dra igång lite musik och blogga ännu en del till.

Trevlig kväll gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0